Obchodní podmínky
1. Rozsah platnosti
Následující Podmínky platí pro všechny objednávky provedené prostřednictvím našeho internetového obchodu. Náš internetový obchod je určen pouze pro spotřebitele.
2. Smluvní partner, uzavření smlouvy, možnosti oprav
Smlouva je uzavřena s Henry Noack Fotoalben-Discount e.K..
Pokládáním zboží do internetového obchodu podáváme povinnou nabídku na uzavření smlouvy o těchto výrobcích. Naše zboží můžete umístit do nákupního košíku bez závazku a kdykoliv do odeslání závazné objednávky upravit svá data pomocí dostupných nástrojů korekce poskytovaných a vysvětlených v průběhu objednávání. Smlouva je uzavřena klepnutím na tlačítko objednání, což potvrzuje vaše přijetí naší nabídky na zboží v košíku. Po odeslání objednávky okamžitě obdržíte potvrzení e-mailem.
3. Jazyk smlouvy, uchovávání textu smlouvy
Jazyky dostupné pro uzavření smlouvy: ukrajinština, ruština
Text smlouvy uchováváme a posíláme údaje o objednávce a naše Podmínky na dlouhodobý nosič. Z bezpečnostních důvodů není text smlouvy dostupný přes internet.
4. Dodací podmínky
Náklady na dopravu
Náklady na dopravu jsou přidány k ceně zboží uvedené. Náklady na dopravu jsou vysvětleny v samostatných nabídkách zboží.
Možnosti doručení
Zboží doručujeme na zadanou dodací adresu v průběhu objednávání.
Zboží odesíláme pouze kurýrní službou; osobní odběr není možný.
5. Platba
V našem internetovém obchodě jsou obvykle k dispozici následující platební metody.
Předplatba
Pokud si vyberete předplatbu, zašleme vám naše bankovní údaje samostatným e-mailem a zboží dodáme po obdržení platby.
Kreditní karta
Své údaje o platební kartě poskytnete během procesu objednávání. Vaše karta bude okamžitě odečtena po provedení objednávky.
PayPal
Abyste mohli platit částku účtu prostřednictvím platební služby PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A, 22-24 Boulevard Royal, L-2449 Luxembourg ("PayPal"), musíte být registrováni v PayPal, ověřit se pomocí svých přihlašovacích údajů a potvrdit pokyny k platbě. Platba bude zpracována společností PayPal po odeslání objednávky. Během procesu objednávání obdržíte další pokyny.
PayPal může registrovaným klientům PayPal nabídnout další platební metody ve vašem účtu vybrané podle vlastního uvážení. Nemáme však vliv na nabídku těchto metod; individuální nabídky dalších platebních metod ovlivňují vaše právní vztahy s PayPal. Další informace naleznete ve svém účtu PayPal.
SOFORT pomocí Klarna
Abyste mohli platit částku účtu prostřednictvím poskytovatele platebních služeb Sofort GmbH, Theresienhöhe 12, 80339 München, Německo, musíte mít bankovní účet aktivovaný pro internetové bankovnictví, odpovídajícím způsobem se identifikovat a potvrdit pokyny k platbě. Váš účet bude okamžitě připsán po odeslání objednávky. Během procesu objednávání obdržíte další pokyny.
Elektronický platební standard (EPS)
Abyste mohli zaplatit částku účtu prostřednictvím poskytovatele platebních služeb PSA Payment Services Austria GmbH, Handelskai 92, Gate 2, 1200 Vídeň, Rakousko společně s rakouskými bankami ("Elektronický platební standard (EPS)"), musíte mít bankovní účet v rakouském bankovním ústavu, který je aktivován pro internetové bankovnictví, odpovídajícím způsobem se identifikovat a potvrdit pokyny k platbě. Váš účet bude debetován okamžitě po odeslání objednávky. Během procesu objednávání obdržíte další instrukce.
Apple Pay
Abyste mohli zaplatit částku účtu prostřednictvím poskytovatele platebních služeb Apple Inc., One Apple Park Way, Cupertino, CA 95014, USA ("Apple"), musíte používat prohlížeč "Safari", být registrováni u Apple, aktivovat funkci Apple Pay, identifikovat se pomocí svých přihlašovacích údajů a potvrdit instrukce k platbě. Platba bude zpracována ihned po odeslání objednávky. Během procesu objednávání obdržíte další informace.
giropay
Ve spolupráci s poskytovatelem platebních služeb paydirekt GmbH, Stephanstr. 14-16, 60313 Frankfurt nad Mohanem ("giropay") nabízíme platební metody giropay.
Abyste mohli zaplatit částku účtu prostřednictvím giropay, musíte mít bankovní účet aktivovaný pro internetové bankovnictví, odpovídajícím způsobem se identifikovat a potvrdit instrukce k platbě. Váš účet bude debetován okamžitě po odeslání objednávky. Během procesu objednávání obdržíte další instrukce.
giropay může registrovaným klientům giropay nabídnout další platební metody ve vašem účtu vybrané podle vlastního uvážení. Nemáme však vliv na nabídku těchto metod; další individuálně nabízené platební metody ovlivňují vaše právní vztahy s giropay. Další informace naleznete ve svém účtu giropay.
Amazon Pay
Abyste mohli zaplatit částku účtu prostřednictvím poskytovatele platebních služeb Amazon Payments Europe S.C.A. 38 avenue J.F. Kennedy, L-1855 Lucemburk ("Amazon"), musíte být registrováni u Amazon, ověřit se pomocí svých přihlašovacích údajů a potvrdit instrukce k platbě. Platba bude zpracována do jednoho pracovního dne po odeslání objednávky. Pracovní den je jakýkoliv den kromě soboty, národních svátků a 24. a 31. prosince každého roku. Během procesu objednávání obdržíte další informace.
BillPay
V spolupráci s poskytovatelem platebních služeb "BillPay", poskytovaným Klarna Bank AB Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švédsko, vám nabízíme následující platební možnosti. Platba přes BillPay vyžaduje úspěšné ověření adresy a kreditu a probíhá přímo k BillPay. Další informace najdete u příslušné platební metody a během procesu objednávání.
Platba faktury přes BillPay
Částka účtu se platí po odeslání zboží a účtu.
Klarna
V spolupráci s poskytovatelem platebních služeb Klarna Bank AB (publ.), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švédsko ("Klarna") vám nabízíme následující platební možnosti. Platba přes Klarna je k dispozici pouze spotřebitelům. Pokud není uvedeno jinak, platba přes Klarna vyžaduje úspěšné ověření adresy a kreditu a probíhá přímo k Klarna. Další informace najdete u příslušné platební metody a během procesu objednávání.
Nákup na fakturu přes Klarna
Částka účtu se platí do 14 dnů po odeslání zboží a účtu.
Financování přes Klarna
Můžete platit částku účtu měsíčními splátkami ve výši nejméně 1/24 z celkové částky. Minimální výše splátky je 6,95 eura.
Fakturace
Částka účtu se platí do 14 dnů od obdržení faktury a zboží bankovním převodem na náš bankovní účet. Zanecháváme si právo umožnit platbu na fakturu pouze po ověření vaší kreditní ratingové informace.
6. Uchování vlastnických práv
Výrobky zůstávají naší vlastnictvím do úplného zaplacení.
7. Poškození během přepravy
Pokud je zboží dodáváno s nápadnými poškozeními způsobenými přepravou, informujte prosím o této vadě dopravce a okamžitě nás kontaktujte. Neprovedení těchto opatření nemá vliv na vaše práva nebo jejich uplatnění, zejména vaše nároky na záruku. Avšak tímto nám pomáháte uplatnit naše nároky proti přepravci nebo pojišťovně.
8. Záruka a reklamace
8.1 Odpovědnost za vady
Máme zákonnou povinnost dodávat produkty, které odpovídají tomuto smluvnímu vztahu.
Platí právní ustanovení o záruce (odpovědnost za vady). Od okamžiku vaší objednávky se používají zákonné záruční práva, která upravují zákony země, kde má spotřebitel své bydliště. Informace o jakýchkoli dalších zárukách a jejich přesných podmínkách, které se mohou vztahovat, lze nalézt vedle produktu a na samostatných informačních stránkách v obchodě, pokud je to relevantní. Stížnosti mohou podávat spotřebitelé i podnikatelé na naše kontaktní údaje uvedené v identifikaci dodavatele.
Pokud uplatníte svá záruční práva a my budeme považovat za nutné vrátit zboží k ověření vaší stížnosti, musíte zboží odeslat na naše náklady na adresu určenou pro tento účel. Jsme povinni odpovědět na jakoukoli stížnost okamžitě, ale nejpozději do 14 dnů od jejího podání.
8.2 Záruky a zákaznická podpora
Informace o jakýchkoli dalších dobrovolných zárukách, které se mohou vztahovat, a jejich přesných podmínkách lze nalézt vedle produktu a na speciálních informačních stránkách v internetovém obchodě, pokud je to relevantní.
Služba zákaznické podpory: Můžete se obrátit na naši službu zákaznické podpory ohledně dotazů, stížností a reklamací v pracovní dny od 10:00 do 17:00 na telefonním čísle 49 35952 - 423 141 nebo e-mailem na adrese info@bawowna.co.ua
9. Odpovědnost
V každém případě neseme odpovědnost bez omezení za požadavky na škodu způsobenou námi, našimi zákonnými zástupci nebo agenty
• za tělesné zranění, zdraví nebo život
• za úmyslné nebo hrubé porušení povinností
• za záruční závazky, kde bylo dohodnuto
• vůči spotřebiteli.
Kromě těchto případů je naše občanská odpovědnost omezena předvídatelnými a přímými škodami v okamžiku uzavření smlouvy.
10. Online řešení sporů
Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů (ODR), ke které je možné přistupovat na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/. Pro řešení sporů vyplývajících z smluvních vztahů se spotřebitelem nebo těchto smluvních vztahů obecně se budeme účastnit řízení o řešení sporů před orgánem pro řešení sporů se spotřebiteli. Spotřebitelé se mohou v této věci obrátit na své národní evropské spotřebitelské centrum. Odpovídající kontaktní údaje individuálních Evropských spotřebitelských center lze nalézt na adrese https://www.evz.de/en/alternative-dispute-resolution/adr-in-europe/.